فنر میراکویل چیست؟
بهترین نوع فنر از نظر کیفیت

فنر تشک میراکویل

شرکت حریر تشک پرنیان اولین تولید کننده فنر Miracoli یا همان SL در کشور ساختار تشک خود را از دیگر رقبا متمایز کرده است این شرکت بدلیل بالابردن کیفیت و جلب رضایت بیشتر مشتریان از سال 1400 شروع به تولید بهترین نوع فنر از نظر کیفیت شروع کرد که در ذیل به برتری فنر میراکویل اشاره شده است.

فنر میراکویل چیست؟

فنر میراکویل توسط سازنده های آمریکایی برای اولین بار ساخته شده است و در طیف وسیعی از تخت ها و تشک های آنها استفاده می شود. شرکت تولیدی تشک Silentnight که به دلیل نام تجاری کرگدن و اردک خود مشهور است، از این شخصیت‌ها استفاده کرده است تا مزایای فنر میراکویل را به راحتی نشان دهد و اینکه چگونه برای همه شکل‌ها و اندازه‌های بدن ایده‌آل است، چه در یک تخت مشترک باشید یا نه.

عکس فنر تشک از نمای نزدیک

1. استفاده از حجم بالای فنر

فنر میراکویل به دلیل شکل منحصر به فرد خود، دو برابر فنرهای معمولی می تواند در یک تشک استاندارد قرار گیرد. این افزایش زیاد در تعداد فنر به معنای کیفیت برتر و عمر طولانی تشک می باشد.

2. پشتیبانی منطقه ای

با چنین تعداد فنر بالایی، تشک تولید شده با فنر Miracoli پشتیبانی منطقه ای شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این به این معنی است که هر چه فشار بیشتری به ناحیه خاصی از تشک وارد شود، عکس العمل آن بیشتر خواهد بود. فنر Miracoil فشار صحیحی را برای هر فردی که روی تشک دراز کشیده است و برای نواحی خاصی از بدن که نیاز به عمل فشار بیشتری دارند را تامین کرده و بدن را در هنگام خواب به حالت صحیح ستون فقرات قرار می دهد.

عکس عملکرد فنر تشک
3. پشتیبانی از لبه تشک
فنر Miracoli که کاملاً برای قرار گرفتن در فرم فلزی یک تشک طراحی شده است، یک اسکلت کامل از تشک را ارائه می دهد، به این معنی که کل سطح تشک برای خوابیدن مناسب است و با لبه تشک محکم تر منجر به کاهش فشار کمتری می شود. 
بدین معنی که فرم در این نوع اسکلت فنری با توجه به شکل بافت فنر در کناره های تشک از فرم 4 میلیمتری به 6 میلیمتری ارتقا یافته است.

4. تشک فنری دو نفره
در تشک دو نفره فنری وقتی در یک گوشه از تخت حرکتی رخ می‌دهد، تمام تشک تحت تاثیر آن خواهد بود. به این خاطر وزن فنر تشک در تخت‌های دو نفره با تکان خوردن شخص، نفر کناری نیز حرکت را حس می‌کند. در تشک فنری معمولی منجر به حرکت همزمان فنرها میشود. در صورتی که فنر Miracoil به طور قابل توجهی انتقال حرکت را کاهش می دهد و اجازه می دهد خواب شبانه آرام تری داشته باشید.

5. کاهش فشار اضافی
فنر مناسب برای پشتیبانی از تشک بسیار مهم است، که فنرهای Miracoli را از فنرهای معمولی متمایز می کند. فنرها با دو برابر تعداد فنرهای تشک معمولی، هماهنگ با حرکت بدن عمل می کنند و خواب آرام شبانه و تنظیم صحیح ستون فقرات را برای افراد بزرگ یا کوچک فراهم می کنند.


ویژگی های یک تشک خوب